Deryagnc İlk gebeliğim düşüktü ve çok şükür 5 haftalık hamileyim ve kesem göründü. https://resimyukle.io/r/hXeHIR1XQ0
Asil28 Deryagnc kürtajdan ne kadar süre sonra hamile kaldınız? Şimdiki hamileliğiniz son adetinizin ilk günüyle uyumlu mu?
Nurklc38 Deryagnc ilk gebeliğim dış gebelikle sonuçlandı ve Allaha şükür şu anda 8+3 haftalık hamileyim ☺️
2melekannesi_ Deryagnc haftasını söylemedi doktor henüz çok küçük dedi sadece son adet tarihine göre 5+0 görünüyor ama ☺️
Deryagnc elifay21 kese nin boyutu hakkında birşey dedimi allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥰
elifay21 Deryagnc amin inşallah hepimiz sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız🤲çok küçük dedi haftaya gel kalp atışını dinleriz dedi
Deryagnc 2melekannesi_ benim ilk gebeliğimde kese büyümemiş ti okadar tedirgin gittim ki doktora çok şükür 2 hafta sonra birdaha gidicem 🙏
2melekannesi_ Deryagnc içinizi ferah tutun insan ister istemez endişeleniyor ama ne kadar sakin kalabilirsek o kadar iyi 🤗🌸
MinikMucizeninAnnesi Sat 25 Mart hamileyim bende beta hcg 45ti Pazartesi gidicem inşallah bi aksilik olmaz,betam yükselsin diye bekledim 😍 ilk gebeliğim düşüktü o yüzden bunda biraz korkuyorum 😔
Deryagnc 2melekannesi_ tabikide öyle ama ufacık bir korkmuş olabilirim 🙏 çok şükür sıkıntımız yok böyle devam ederiz
Denizimmmmm @MinikMucizeninAnnesi merak etmeyin korkmayın Allah ne derse o olacak. Bende sabah korktum 4mm çok küçük diye. Doktor herşey yolunda sadece idrarın sıkışık gel dedi. Pazartesi yine gideceğiz. Daha betamız yeni yeni yükseliyor. Sabırlı olmamız lazım. Allah’ın dediği olacak. Stres iyi değil 😘
Deryagnc Denizimmmmm ister istemez aynı şeyleri yaşamaktan korktum ama çok şükür şimdilik bir sıkıntı görmedi 🙏 betabız kaç çıkmıştı en son