arzubldk Kızlar artık havalarında ısınmasıyla içim yanıyor resmen sürekli soğuk bişeyler yeme içme isteği var sizde de öyle oluyor mu 16+4üz
zeytinkiz arzubldk bende Ocak ayında hamileliğim ilk öğrendiğimde olmustu 3 ay resmen dolaptan yeidm bişey olmadı şükür kış günü 🤭 yazın hiç bişey olmaz bünye meselesi de var tabii
Hafissee arzubldk yedim ve şuan üşüttüm afedersin ishal oldum cok kötüyüm bence yeme 🤢 canım çıkıyo iki gündür
zeytinkiz arzubldk bende öyle olurum heralde daha başlamadım ama en gec 2 haftaya dolaba saldırırım yine 😆 meyveleri bile yıkayıp dondurucuya koyuyorum 10 dk 😆🤭