Ayskem 😍🥰 annelik her halükarda fedakarlık istiyor biz iyi olalım ki etrafımızdaki herşeyde olumlu ılımlı olsun iyi düşünüyorum ki herşey çok daha güzel olacak canım mükafatı büyük bir ödül değiyor mu ewet kızım on yaşına girecek zaman o kadar acımasız geliyor ki şu an gözüme keşke diyorum keşke daha fazla öpüp koklasaymisim küçükken 😍 simdi kucuk adamimiz geliyor Rabbim nasip ederse ben dışında minik bı annesi daha varmış gibi ne kadar sukretsem azdır 😇🧿🤲 kıymetini bil her anın sabret şükret duanın gücüne inan 🤲😍gönlünce olsun tüm güzellikler …