Kizlar 33 haftalik hamileyim hamıleligimin en baslarinda canim yesil erigi tuza bana bana yemek ıstemıstı simdi malum erik cikti artik 😂bi oturuşta 20 taneden fazla erik yiyorum bebege zarari olurmu meyve diye fazlasi zarar olirmi olmazmi bilemedim ayni sekilde karpuz mesela cok tuketiyorum herkez herseyin fazlasi zarar diyor ama durduramiyorum