Zubeydemavi Merhabalar izmir buca karşıyaka konak bu bolgelerde iyi bir kadin doğum doktoru oneriniz varmi arkadaşlar doktorumdan suan cok memnun değilim çok uçuk rakamlar olmayan ozel hastane onerileriniz varmi🙏🙏
ogrencianne35 Zubeydemavi bi çok arkadaşım ata sağlık ta doğum yaptı kemal bey bir de çınarlı kadin dogum da ki hastane de reşat bey var orada da doğum yapan çok oldu benim doğumum nasip olmadı izmir de ama olsaydı kemal beye gidicektim
Fidoss Zubeydemavi ben ege şehire dilay gökdenize gidiyorum çok memnunum çok ilgili o kadar ultrasonda ilgili bakıyor ki detaylı ultrasona girmiş gibi hissediyorum
Aysen9595 Zubeydemavi izmir özel hayat hastanesi fatih bey canım muanesi 85 tl ama çok memnunum kendisinden
ogrencianne35 Aslisvvl malesef yok çınarlı kadın doğum da reşat beyden çok memnun olan arkadaşlarım var bi de
Arelbenan Zubeydemavi doktorumun muayenesi bucada muyene ucreti 300₺, egepol sezaryen 3500₺ doktora da ayriyeten 3000₺ verdik