kizlar bugun ilk defa bebegin kilosunu ogrendim 38+0 haftalik ve 3.700 dedi doktor 5 kiloya kadar normal dogum olabilir dedi ama ben burda okudugum ve arastirdigim kadariyla 4 kilodan sonrasi riskli ve sezeryan gerektiriyor.Dogama kadar buyuk ihtimalle 4 kiloyu gecer ve bu benim ilk dogumum korkuyorum açıkçası