Bebek0000 gebelikte 2 doz yapılıyor, diğer 3ü her yıl bir doz oldu. Sağlık ocağı her tıl kasımda aradı çağırdı. Aşı kartımda o şekilde. 5 doz yapılınca 5 sene içinde ikinci gebelik olursa tekrar yapmıyolar demişti hemşirem. Ama ben 9yıl önce işk gebeliğimi yaşadım. Şuan değiştimi hiç bilmiyorum. Tekrar hamileyim ama henüz yeni.