Kızlar 33 +2 deyim. bugün randevum vardı. Nts de sancılarım cıktı sonrasında sancı cıkınca vajinal muane yaptı. İlac verdi bunlar sancını hafifletir dedi erken doğum olma riski cok yüksekmiş. Zaten şeker hastasıyım 3 haftada önden gidiyor benim bıdık🙉2-3 gündürde hafif ağrılarım vardı zaten. Sizlerin başına gelen var mı beni neler bekliyor? İster istemez strese girdim erken doğum olacak diye.🤷🏼♀️