Gizem957 çok yükselirse evet. O yüzden bol bol emzirmeniz gerekli yada mama takviyesi. Ben ilk bebeğimde sınırdaydı domtpr büyük ihtimal yükselir dedi. Hemşire olmama rağmen yaşlıların sözünü dinledim. Her emzirmeden sonra 1 2 çay kaşığı su verdim şerbet verdim ve en önemlisi emzirirken sadece bez ile bırakıp emzirdim terlemesin diye