Naciyeylmz ben calısıyorum 7 aydır evdeyim suan calısmıyorum ama bu süreçte eşimle dışarı cıkarız yçdenk gelşnc e kıyafet flaan alırım ev masrafları zaten ya beraber yaparız. Özellikle kıyafet bakmaya gittiğimizde oluyor. Ayrıca haftalık 100-200 veriyor. Evde oldugum için harcamıyorum. Lazom olursa İnternet alısveriş falan kardan alıyorum ay sonu ödüyor. 🤭 Ama sürekli konusuyoruz su alınmalı bunu begendim alıcam yada surda uygunmhs alalım tarzında. 1. 5 yıllık evliyiz bizde.