Kızlar gebelik testlerinde pozitif görüyorum adetime 2-3 gün var fakat bende hiç değişiklik yok 🙄 ne göğüs hassasiyeti ne koku ne tiksinme kahve sevdam fln aynı devam 😳 bir iki gün önce adet olacak gibi bel ağrım oluyordu o da kalmadı. Korkuyorum sizler ne durumdasınız