Askk suan gitmedm kan uyusmazlıgı iğnem olsun öyle gidicem tamemn.
amailk doğumum orda oldu oraya yne iğneden sonra gitmstm memnun kaldım sıkıntı yasamadım ölümden döndm sağolsunlar yardımcı olan tek hastane orasydı gezmedgm hastane kalmadı cünkü.
Kötü doktor kötü hemsre her yerde var sans işimi desem blemedm