Busradz61 Merhaba hanımlar bende bugün 37+4 çatı muayenesi oldum ve kemik varmış normal doğum yapamazmışım , bebeğin kafası sıkışır dedi doktor normal olsa bile acil sezeryana alırım dedi 😑