Arkadaşlar merhaba.
Sabah 1 kez az oglen bir kez olmak üzere sızıntı şeklinde akıntı olamayacak kadar sıvı (ve miktarı yarim cay bardağı gibi tahminen) birsey geldi. Bu su olabilir mi? Ayrıca karnımda ve belimde adet sancısının hafif hali var. Erken doğum olabilir mi? Bu durumu yasayan var mı? Aslında ilk degil ikinci gebeliğim bu. Ama insan ilkmis gibi herseyi baştan yaşıyor sanırım.