Merve_066 normalde ayda bir kontrol öneriliyor sık ultrasona girmek bebeğin ortamını ısıtabiliyormuş zorunlu bir durum olmadıkça önermiyorlar o yüzden şimdi 36 haftalığım bu hafta içi tekrar gidicem 10 günde bire düştü kontrol oda doğum durumundan kaynaklanıyor