zeytinkiz Bsra1111111 Canım ben ayda 1 diş doktoruna gidiyorum tellerim var o yüzden 🤭 bende de aynısı olmaya başladı doktorum hamilelikden normal oldugunu söyledi tuzlu ılık su ile gargara yapmayı önerdi 😊
canserko Bsra1111111 doktorum bana dişinin fırçalarken biraz kanatarak yap pis kan aksın rahatlarsın dedi ve aynen öyle oldu bir hafta içinde normalleşti ama aksattıgım an tekrar nüksediyor
elifay21 zeytinkiz benim de diş tellerim var sürekli fırçalıyorum ama ileriki süreçte diş etimden yana sorun çekerim diye korkuyorum. Sizin tedaviniz nasıl gidiyor doktorunuz devam ediyor mu yoksa bıraktı mı ?
Bsra1111111 arzuublm ilerlerse giderim suanda ağrı yok sadece kan toplanmış napacagim şaşırdım korkuyorum
arzuublm Bsra1111111 pis kan işte birikiyor aslında iyice ilerlemeden yaptırsan iyi olur zaten sana bir işlem yapamıyor gebelikten dolayı diş aralarını temizleyip açıyor igne gibi demir bir çubukla bir sürü kan pıhtısı çıkıyor öyle rahatlıyorsun ki inan bana benim de basta agrımıyordu ilerledi beni mahvetti 3 hafta rahat acı çektim sonra diş macunu verdi ve hassas dişler için fırça onlarla fırçalıyorum diş etlerime iyi geliyor
3uncuyeAnneOluyorum Ay hanımlar Allah razı olsun, benimde aynı sorunum var 2 gündür dişlerimi doğru düzgün fircalayamiyorum hemen kanamaya başlıyor, bir deneyeyim tuzlu suyla gargarayı
zeytinkiz elifay21 Benim diş etlerim çok hassaslaşto sürekli kanıyor fırçalarken falan doktorum fırçala gecer normal dedi ama sürekli fırçalamıyorum eskisi gibi 😟 agustosda komple cıkacak dedi ama bakalım ben normal kontrollerinde gidiyorum sıkıntı yok çünkü iğne ilaçlı bir tedavi değil sadece lastik ve telleri değiştiriyor o kadar 🤷
elifay21 Anladım inşallah problem yaşamam çok tedirgin olmuştum siz söyleyince biraz rahatladım doktorumunda haberi yok bakalım ☺️
Meral0663 Benimde aynı paradontax diş macunu aldım florürlü doktoruma sordum kullanıyorum diş etlerim daha iyi.
Bsra1111111 canserko gece dişlerimi fırçalayın karbonatlı şu yap dediler yapacağım ama ben dişlerimi fircalamk için ihmal ettim hep 3 gundur düzgün kahvalti yapmıyorum ins. Düzeltirim bu durumu canım sıkıldı