Asil28 Kürtajdan sonra beslenme önemli diyorlar. Ne yemeliyim? İlk hamileliğimdi, 8+0 da kalp atışı olmadığı ve gelişmediği için 28 Nisan’da kürtaj oldum. Folik asiti de bıraktım. Şimdiden teşekkürler 🙏