Kızlar merhaba sizlere bir sorum var. Açıkçası çokta hamilelik beklediğim bir dönemde değilim ama 1haftadır çok başdönmesi oldu certain marka test vardı evde yaptım silikte olsa çift çıktı ınanamadım toplam 3 test yaptım pozitif. Aynı sekilde bugunde 3 test yaptım negatif. Bu nedir fikri olan var mı?