Rana-10 Srgzl ağrınız da oluyor mu? Şuan bende 18 haftalığım ayağa kalkınca karnım sertleşiyor ağrım oluyor karnım düşecekmiş gibi oluyor doktor dinlen dedi ama çok korkuyorum ters bişeyler var diye
MerveKaya38 Srgzl kasılma o canim benimde 20 haftada başladı Dr git maknezyum yazsın kullan bide maknezyum lu sade soda al iç oda iyi geliyor ihmal etme erken doğum riski kasilma sertlik canım.
Damlayagmur Srgzl benimde kalkınca baza sanki karnımda su solu bir balon var assagi asılıyor gibi oluyor biraz yürüyünce normalleşiyor
MerveKaya38 Srgzl 28 haftaligim Dr ayakta fazla durma gezme demişti ondan anneme geldim yatıyorum hangi maknezyum markasini kullaniyorsun canım benim mogvital ve Ocean Exstramag .
MerveKaya38 Srgzl Bol bol dinlen canim fazla ayakta durmamaya çalış maknezyum lu soda da kullan oda iyi geliyor sertlik olunca hemen sağa yada sola yan uzan hemen iniyor.
Tugcekkkkk Srgzl normal canım. Ben de ikiz gebeyim. Şu an 30 haftadayım ve daha şiddetli hissediyorum sertleşmeyi
Asmp Tugcekkkkk aynı benim de yürüyüş ve biraz ayakta uzun süre kalırsam serleşiyor.Nasıl anlatılır bilmiyorum da oklava var sanki karnımın altında☺️taş gibi oluyor alt kısmı
sevtapsahintekerek Tugcekkkkk Benimde öyle her şey normal çıkıyor hafif bir sancı çıktı nst ama alttan muayene de de bir sorun görmedi erken doğum degil dedi ama ayağa kalkınca başlıyor tas gibi olmaya 34. haftadayım korkutuyor beni :()