Arkadaşlar merhaba, dün üç aylık iğne vuruldum bir aylık bebeğim var. Çok şiddetli karın ağrısı, ishal, bulantı yaşıyorum iğne yapılan yerde inanılmaz morardı. Bunları yaşayan var mı? Ne kadar sürer bu ağrı? Bazı doktorlar ekstra korunma öneriyormuş ilk doz olduğu için doğru mu?