mavisahinn Denizsa bende omegalı bişiyler kullanmak istiyorum decavitte yok imoma geçmeyi düşünmüştüm ikisi aynı anda biraz ağır olmazmı ya doktordan bilgi alırsanız burayada yazamısınız şuan gidemiyorumda bende
Beyzan Denizsa ben hiç decavit kullanmadim emzirirken hamile kaldığım için direk i momla ve folik asit kullandım sonra folik asit bıraktım i mom ile demir kullandım.
Denizsa Aynı anda ikisini bir mi kullanıyorsunuz acaba ben normalde decavit kullanıyorum doktorum bugün imom omegayı da yazdı yani içerikleri aynı sadece imomda omega farkı var neden 2 vultimitamini birden içeyim kiyi düşünüyorum🤔
Denizsa mavisahinn ikisini aynı anda içmeyeceğim canım bende aradım çıkmıştı doktorum bilgi alırsam paylaşırım bana da tuhaf geldi belki kullanan arkadaşlar vardır diye sormak istedim
Denizsa Biliyor kullandğımı 2.paketi kendisi yazdı 😂enteresan ya kafası karışıktı çünkü ikside multivitamin
Denizsa Beyzan imom ile decavit içeri aynı zaten sadece imom da omega var benim anlamadığım neden ikisini aynı anda verdi 🤔 neyse bakalım ulaştığımda sorup teyid edip kullanayım yoksa şu aşamada tedirgin olacağım