Sadu44 geçmiş olsun,sağlıcakla büyütün bahtı güzel olsun ,❤️benim de doktorum bebişi aldıktan sonra yarım anestezi yapariz dedi, baygın olacağım öyle karar verdik tanıyor çünkü beni çok panik yapıyorum ,herhalde yarı uykulu gibi oluyorsunuz nasıldı o süreç