Nehirali @Gulsen4224 bebegimin 11. Hafta ultrasonuna kız demistiiiin,bugun doktora gittik bizim ki cok net gösterdi kız olduguunuuuu dogru bilmissin canim 😍 yüreğine saglik❤
zeytinkiz Nehirali beni bilemedi 😔😁 11.haftamda erkek demişti 15. Hafta da kız oldugu cıktı 21. Haftada onaylandı 🤭
minikserce00 Nehirali benımkını de bıldı kız dedi kız cıktı cok şukur sagolsun oda senınde hayırlı olsun canım ❤️😍 hayırlı evlat olsun
SerpilEsra Nehirali kacinci haftada netlesti hayirli olsun canim banada kiz dedi bir oglum var bende kiz hissediuorm bu sefer belirtiler vs. 🥰
svdmm16 zeytinkiz doktorlarDa bile yanılma payı oluyor kız %80 biliyor ben 5 aydır takip ediyorum 😅😅 benimkinide 10 haftalıkken doktordan önce söylemişti
zeytinkiz svdmm16 eeee tabii ki zaten 2 secenek var 🤭 Olsun yorum yapmıştı en azından yorumsuz bırakmadı 🤗
NeeSalman svdmm16 bende 10 haftalıkken foto attım erkek dedi sağolsun bakalım bizde bir değişiklik olacak mı ☺️
Nehirali SerpilEsra benimde bir oglum var 3.5 yasinda,bu hamileligimde cok kustum,bambaska sevmedigim seyleri yemeye basladim😅
Meleklerinannesii Nehirali benim bebeğimin cinsiyetini de bildi 🥰 kızım olacak inşallah 🌸yüreğine sağlık canım benim @Gulsen4224 ❣️