Elisanehir Oke Ben o tarafta oturuyorum iyi bi hastane değil en son kadın doğum yaptığında ambulansla başka hastaneye sevk ettiler orayı aklından bile geçirme derim
rhyldrm Oke merhaba bende Ümraniye Atlas hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum Oke merhaba bende Ümraniye Atlas Hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum memnun kaldınız mı acaba deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz
Oke Elisanehir aaa öylemi son 10 Günüm var doktorumdan çok memnunum ama hiç bir sıkıntı yaşamadım bu zamana kadar inşallah birşey çıkmaz
Hazal_hazar Oke 15 sene once kizimi orda dogum yaptim dr saime şirin di ozamanlar iyidianestezi uzmanina kadar hepsi bayandi
anneadayi86 Ben doktorumdan memnunum ama yarım gün çalışıyor doğumuma girebilir mi bilmiyorum o biraz kaygı veriyor yoksa hocam melek gibi bütün endişelerimi terkedip çıkıyorum
K_bra1905 anneadayi86 Merhaba Sümeyra okura mu acaba doktorunuzun adı ya bende doğumu orada düşünüyorum ve onun takibinde hım ama hastanenin aletleri hastane çok eski dediler sezeryan olcagim için korkuyorum orada mi doğum yaptınız?