29 haftalık hamileyim herhangi bi vitamin kullanmıyorum sadece troid ilacı kullanıyordum bugün sağlık ocağında test yaptrdm rutin testlerdenmiş herneyse demir bağlama kapasitesi referans aralığı 110 - 370 yazıyor ( e-nabızda) benimki 466 cıktı. Demir ise referens aralığı 65 -175 benimkisi 30 cıktı doktor daha aramadı ne diyeceğini de pek bilmiyorum bu durumu yaşayan gebeler var mı ne demek olduğunu merak ettim yardım edebilir misiniz