Senaa_B20 Merhaba 37. Haftadayım Genital bölgemin içinde ufak bi şişlik var neyden dolayı oluyor bilen varmı yada yaşayan ağrı sızı yok ama 1 aydır duruyor geçmiyor doktora gösterdim kist olabilir dedi ama ilaç falan vermedi
Cylncyln_01 Senaa_B20 Bende de vardı canım ne zaman cıktı bilmiyorum ben öyle genel temizkik yaparken gördüm bezelye buyukkugundeydi sonra kendiliginden gitti
Senaa_B20 Cylncyln_01 Hımm okudum hep yazılanları sonradan kayboluyor demekki teşekkür ederim yanıtınız için rahatladım biraz 😊