37 haftayı tamamlamak üzereyiz dün doktor kontrolümüz vardı bebek kanala çok önceden yerleştiği için ve baya aşağı indiği için doktorum dün çatı muayenesi yaptı 4cm açıklığım olduğunu söyledi , ardından nişanımın gelebileceğini kanamam olabileceğini söyledi dediği gibi de oldu eve gelmeden kanamam başladı eve gelince nişan dedikleri yapısı daha farklı bi parçada düştü ama açılmam ve kanamam olduğu halde hiç sancım yok böyle bir durum yaşayan var mı ? Doktorumla gerekli görüşmeyi yaptık eli kulağında dedi de 4cm açıklık az değil gibi sancı olmaması normal mi ?