Dilaraksknclk Merhabalar 🙏🏼 Haziranda doğumum Allah’ın izniyle. Bebeğim için hemşireye ilk kıyafet nelerden vermemiz lazım alt üst takım şapka eldiven zıbın yeterli olur mu?
TheBaby Dilaraksknclk 5′li set ve bez ver canım. Ben şöyle hazırladım. Tulum, kolsuz çıtçıtlı body, battaniye, eldiven, bere, bez
busracmm Dilaraksknclk ben 5li takım bir adet bez bir adet ince battaniye ve bide çorap koydum ayaklardan üşütmesin diye.
Menfiye_01 Bende hazıranda dogum yapcam bıldıgım kadarıyla takımını verıyorsun hastane cıkıs takımını bırde bez falan alıyorlar ıslak mendil alıyorlar
Beyzan Dilaraksknclk ben iç zıbın diye geçen gömlek gibi olanı verdim onu giydirmislerdi. 10 li set fazla geliyor artani geri veriyor ebeler O nedenle 10 lu setin içinden 6 li set yapabilirsin ya da direk 5 li takım verebilirsin. Yanına bir bez bir battaniye yeterli.