Bana normal hayatına devam edeceksin dedi :( zaten agır vs kaldırmıyorum temizliği de eşim yapıyor bir tek yemek yapıyorum ya inanılmaz korktum küçücük bir leke ya insanı nasıl korkutuyor. Bana 100 ml verdi her gece yatmadan önce içeceksin dedi ama neden 100 ml verdi acaba bana her şeyi sorguluyorum artık allahm :s