ipekeylul
ipekeylul normal de boyun fıtığım var gebeliğin 30. Haftasında bel fitigim olduğunu öğrendim elle muayenede öğrendim emar vs yok bende doktora sorduğumda çocuğun kilosuyla alakalı olarak zorlanabilecegimi söylediler ve açıkçası sezeryan olursam tamda omurilikten vurulan iğne bebi geriyor korkuyorum