Nur000 Arkadaşlar 1 hafta evde yoktum buzdolabimin kapağı tam kapanmamış ve etler çürümüş. Leş gibi kokuyor içini sildim ne yaptıysam o pis koku geçmiyor cildiricam mutfağa giremiyorum. Nasıl geçer başına gelen varsa Nasıl kurtuldunuz lütfen tavsiye verin 😖
BNNRTNCKLC Nur000 Benim başıma gelmedi ama yakın tanıdığım iki kişinin başına geldi böyle bir olay . Biri dolabını attı , diğeri balkonda yıkadı 1 hafta hergün uğraştı bi şekilde çözdü ama cidden çok kötü bir koku bütün binayı kaplamıştı işiniz zor 😣
Cadeis58 Nur000 bizimde derin dondurucumuz aynı şekilde oluştu biz çay tabağına tarçın koyduk karbonat koyduk sirke koyduk her gün değiştirdik zoraki çıktı kokusu
Nur000 BNNRTNCKLC ay hiç sormayın isim çok zor gecmicek sanki öyle Bi koku ki mutfağın önünden gecemiyorum
hanimhanimcik bi müddet çalıştırmayın kapağını açık bırakın yoksa koku gitmez ben buzdolabıma karbonat koymuştum kokusunu alsın diye bi nebze fayda etmişti
Qwertyyyyy Sanırım videodaki gibi olmuş birimde başımıza geldi arkadaki su dolan kabı temizleyince koku gitti bi Deneyin
MomHero2 Nur000 benim başıma gelmedi ama abimde memlekete geleceği sırada bilmeden bütün şartelleri indirmiş 20 günün sonunda kurtlanmıştı. Servis azotlu su demiş Azotlu su ile silmiş ve o suyu bir kaba koyup içinde bekletmişlerdi geçmişti hala kullanır dolabını