Almaya başlamalısın bence. Ben 12. Haftamda e bebek indirimine denk geldim baya bir kıyafet ihtiyacını aldım cinsiyeti tahmin etmişti doktorum ama ben unisex aldım herşeyini. Bir kaç hafta sonra beşik aldım, daha sonra bebek arabası. Şuan 23+3 haftalığım ve cogu şeyimiz bitti. Deterjan, bez, şampuan vs gibi şeyleri kaldı. Ben de erken diye düşündüm o zaman ama heyecanıma yenilip almıştım. Şuan bakınca iyi ki almışım şimdiden ağırlaştım, Adana da yaşıyorum havalar felaket sıcak gidip alışveriş yapmak lüks. Ee bir de yasaklar var gönlümce zaten bakamayacaktım. Şuan kafam rahat 30 haftalık gibi de diğerlerini halleder çanta yaparım tamamdır 🤷😂