Mervenurhmzgl Yatıyordum ve sol tarafımda resmen hareket etti iki defa şuan hem gülüp hem ağlıyorum 🙈
Nurunannesiii12 Mervenurhmzgl 14 haftalikken hissetmeye başladım.ufak ufak kısa süreli duyacaksın 17 haftanın içindeyim yeni yeni hareketi biraz fazla.hissetmeye başladım.🥰😍 çok güzel.bi duygu annesi
Mervenurhmzgl Pembekurdeleli Gerçekten çok güzelll bi duyguymuş varlığını hissetmek annesi ona kurban oluurr🥺🥰
Mervenurhmzgl Baby2momm O kadar şaşırdım ki hareket edince dedim noluyor aaa hamileymiişim gerçekten😂
Emosss35 Nurunannesiii12 bende 18 haftamdayim 15 haftamin ortasinda hissettim minik minik ama bazen cok belirgin hissediyorum bazende hareketlerini hic hissetmiyorum 2 gundur yine hissetmedim siz surekli hissettinizmi
Nurunannesiii12 Emosss35 surekl i hissedemedim böyle bi kaç gun ara ile hissediyorum. Genellikle halsiz olup uyuyorum cunku. Iyi hissettiğimde hissediyorum bebeğimi.
Emosss35 Nurunannesiii12 bende öyleyim suan duzensiz olabileceğini okumustum ama yinede hissedemeyince merak ediyorum iste