Kızlar 6 haftalık hamileyim dün yemek yerken masadan tezgaha uzanmaya çalıştım o sırada sanki karnımdan bişey koptu çok ağrıdı bişey koptuğnu hissettim ama. Dünden beri ağrım var. Hastaneye gitmeli miyim acaba pandemiden dolayı çok sık gitmek istemiyorum ama korkuyorum da. Rahim duvarı inceliği var bide.