Pembekurdeleli Mom094 o kişiden kişiye ve aydan aya göre değişiyo canım 28 günde bir olan 14. Günde oluyo deniliyo ama sen daha erken olman lazım akıntını takip et keşke ovülasyon kullansan bide
Mom094 Pembekurdeleli yok ben hamileyim zaten sadece hangi gün kaldığımı merak ediyorum normalde 28 günde bir olurdum. Son ay adetim erken geldi 21 günde oldu. Doktor da bir iki gün geç döllenme olmuş olabilir dedi. Bu durumda erken değil yumurtlamış oluyorum sanırım
Pembekurdeleli Mom094 tabi 28 günde olan tam ayın ortasında oluyo hamile kaldığın ay 21 günde olduysan biraz dediğin gibi oluyo mesela bende 18. Günde yumurtlama görürdüm hamile kaldığım ay 21. Günde yumurtlama gördüm geç döllenme oldu bebek 1 hafta küçük
Mom094 Pembekurdeleli ama son adetim 21 günde geldi erken yumurtlama olmaz mı doktor bir iki gün geç döllenme olabilir dedi
Pembekurdeleli Mom094 işte bencede sen o zaman daha erken yumurtlamış olman lazım.. ama bebekte 1 hafta ileri geri oynuyor sen kafana takma onu bence
Mom094 Pembekurdeleli erken adet oldum diye erken yumurtlama olur diye bişey yok adet düzeni bozulursa yumurtlama zamanı da değişebilir bence