Szsz Yaptırdım yarın sonuç alcam enabizdan bakın dedi doktor çıkarsa sonuç gelin dedi baktım şükürler olsun bayram sonuna kalmadım kizlar kimin benim gibi değer normal yazıyor birde negatif yazıyor
btlalbyrk ZA0707 sizin ne oldu benim de pozitif şuan süreç nasıl oldu sağlıkla aldınız kucağınıza inşallah
Szsz ZA0707 gıdım poztif sonra kan uyuşmazlığı iğnesi oldum negatif oldu daha pozitif olmadi sonra 28 haftam da ikinci kere ignem oldum şuanda şükürler olsun negatif