Ezgii6152 en korktuğum şey benim de cnm tam doğum zamanı yakalanmak daha önce geçirdim 6 ay oldu yine olurmuyum diye,rabbim yar ve yardımcın olsun
Cansu-13 35+6 '‘yım bende bayram sonrası inşallah sezeryan olacak doktorum bırakmıyor asla alıyor covid’li doğuma ama bebeği almak için bile negatif olmayı beklemek ne biliyim çok zor 😞