Esraadem Evde çamaşır makinasını boşalttım sermeye gidiyordum çamaşır sepetide oldukça hafifdi , halı kaydı az kalsın düşüyordum ya çok korktum 😣 hemen eşim geldi tabi ufak bir tartışma hemen😄🤦🏻♀️
Kucukmucize Esraadem geçen bende düşüyordum şok şükür bir şey olmadı kanama olmadıkça sorun yokmuş canım.Bizde azıcık tartışmıştık 🙈
Baby2momm Esraadem of geçmiş olsun canım 🙈 ben de zaten sakarım duvara bile farketmeden çarpan 1 günde 3 kere düşen bir insan olarak artık alıştım en düşmeyi sevdiğim yer banyo 😅😅
Fatma_7 Esraadem ay özür dileyerek başlığı görünce diggat et bebeyim diyesim geldi 😂😂 bu muhabbeti biliyormusun bilmiyorum ama 😂 dikkat etmek lazım ya valla düşsen dert düşmesen dert herif dırdırı var işin ucunda bende bi taraflarımı çarpayım düşme tehlikesi yaşayayım hemen kavga başlıyor 😂😂
Austosprensi_ Baby2momm bende geçen banyo da ayağım kaydı düştüm popisin üstüne ama cok korktum hemen aradım eşim geldi doktoruma yazdim falan bi ultrason nst bağladılar korktum baya neye uğradığımı şaşırdım allah korusun bebislerimizi
hanzadeee Esraadem benimde alt komsu boyalari koymus cok az yer vardi merdivende gecerken tokezledim ayagin kaydi dusmedim ama dusuyodum az daha alt komsuya soylendim kendi kendime. 3 gunsonra baktim kaldirmis boyalari.