MelisDeniz canım bana da 4 sene önce PCO teşhisi kondu şu an 10 aylık evliyim. İlk günden beri korunmadik doktora gittik yalan söyledim açıkçası 1 senelik evliyiz dedim ama olmadı dedim . 8 aylık evliyken gitmiştik . O zaman esine bakalım dediler ve eşim de problem çıktı. Normalde dediğin gibi 1 sene olmadan bakmıyorlar ama ben yalan söyleyerek baktırdım mecbur iyiki de yalan söylemişim eşim de başladı şimdi tedaviye