Merhaba hanımlar 33+6 haftalık hamileyim, dün Avm deyken bayılma hissi geldi ayaklarım karıncalandı gözlerim karardı soğuk ter atmaya başladım, bugün evdeyim ama aynı fenalık hissi arada yine geliyorum uzanıp dinleniyorum, şeker ve tansiyonum normal bir problem yaşamadım, bebeğin hareketleri de normal, bu haftalarda olup benzer şeyler yaşayan var mı, sizce doktora gitmeli miyim?