Oncelikle merhaba.5 yillik evliyim.evliliyimin 2.yilinda hamile kaldim tedaviyle 9 haftalik kalbi durdu kurtaj oldum.widmi yine hamileyim 17 haftalik.icimde kotu bir hiss var bebeye bi wey olucak diye cok korkuyorum.kalbi durmaz dimi kizlar artik.😔kan pihtilawmam yok 1. Bebeyin neden kalbi durdu bilmiyorum😔