Gulluuu Elfdnzz teşekür ederim ben tedavı aşamasında gtmıstım cok ıyı bır doktr ama muayeneye ucretı ck pahalı
vitamininannesi92 Gulsen4224 gülşen hanım bugün daha net bi resmi oldu bebişinn 12+2 😍 bunu da göndereyim size dedim☺️☺️ Kız mı dersiniz hala😍😍 https://resimyukle.io/r/R0QAkcNnQe