Tazeeanneee amin inşallah. Ben progestan hap kullandım. 6. Haftada ilk kanamam oldu çok değildi gittim 1 gece hastanede yattım clsisiyordum rapor verdi 10 gun evde dinlendim yattığım yerden kalkmadim sadece tuvalete kalktim geri yattim. 8. Haftamda ilac kullanmama ragmen yine bir kanamam oldu çok değildi yine hastanede yattim. Fakat 12. Haftaya geldiğimde is yerinde çalışıyordum bu arada oturarak calisiyorum masa başı bir işim var wc gitmistim birde ne gorsem pıhtıli aşırı bir kanama ağlayarak hastaneye gittim kesin düştü diye. Yine hastanede yattim iğne vuruldu serum vs derken çıktım uzun bir sure evde yattim hiç birşey yapmadım ev temizliği yemek vs. Sadece uzanip tuvalete gittim geldim. 34. Haftama kadar progestan hapi gunde 3 sefer kullandım. Fakat psikolojim bozulmuştu sürekli acaba yine mi kan geliyor diye tuvalete gidiyordum. Size tavsiyem moralinizi yüksek tutun bol bol dua edin dinlenin tuvalet haricinse kalkmayın bir sonraki kontrolünüzde ne durumda olduğunuz belli olur. İnşallah sağlıklı sağ salim bir şekilde bebeğinizi kucaginiza alirsiniz