Caglaokan76 tuz un bunlardan uzak durup bol su içiyoruz canım birde ayaklar aşağıda oturmuyoruz 36 haftalığım ayaklarım aşağıya indiği anda kocaman oluyor malesef senin haftalarda hiç olmuyordu 28 den sonra şişmeye başladı şuan ayakkabımı 1 numara büyük almama rağmen sağ ayak çok dar oluyor🤦🏻♀️😅 karantina girdi vs derken dışarı çıkmamı gerektiricek birşey olmuyor Allahtan az kaldı doğuma diyip sabrediyorum ama yürüyüş yapmakta ödemin gitmesine yardımcı oluyor