Melisss07 ben memorialde Sibel kaya ya gittim zaten orda hemşireydim 2000 ödedim 5 yıl önce. Şu an çalışmıyorum sezeryan ücretlerini sordum fırlamış 🙃 gelinimiz vitaleye anlaşmalı başka bir doktor getirtti. Ama dediğim gibi memnun kalmadık. İlk doğumunsa korkuların vardır illaki özel tercih edersin ama hiç gerek yokmuş görünce yaşayınca anlıyor insan.