Kızlar 8+6 haftalık hamileyim . Basen tarafım büyümüş sanki tuniklerim ve gömleklerim dar oluyo hemen böyle fark eder miydi sizin nasıl oldu . Bi de erkek ya da kız olarak belli olur mu cinsiyette. Bi arkadaşımdan duymuştum alt taraf genişlerse kız falan diye