24+6 da sol bacağımda ağrı,şişme,kızarıklık, yürüme de zorluk şikayetleriyle hastaneye geldim.
kalp damar cerrahisi gördü. Bacağımda kasık kısmında damar tıkanıklığı olmuş. Yatışım yapıldı hastaneye.bacağımın üstüne basamıyorum çok ağrıyor. İğne başladılar sabah akşam kan sulandırıcı 6 ay kullanacakmışım.
var mı benim gibi bu durumu yaşayan?