Sonay-34
Şahsi düşüncem Asel hiç güzel bir isim değil, hiç sevemedim, kulağa çok kötü geliyor ya 🙈😬😅 Elif çok güzel ama. Narin, söylemesi güzel, kulağa güzel geliyor, manası güzel, yazması güzel, okuması güzel 🥰 İnci eh işte, söylemesi zor gibi 😂 Ama illa kombin soruyorsanız Elif Asel güzel oluyor