Dün ege üniversitesi hastanesi ne gittim baya şey yaptılar kan idrar tahlili filan sonra doktorum yatis istedi günübirlik nöroloji ye gittim epilepsi yim diye sezaryen doğum istediler ama ben belden uyuşma istedim sanırım haftaya cuma artık kalicam yatis yapicaklar doğum da 39 haftalık ken olucak zaten cuma günü 38 btyo benim için dua edin nolur 😊🤗😍sağsalim kucagima alım insl lll ya 🙏🙏🙏🙏🙏