[silindi] merhaba canım benim abim imam bizde bu soruyu eşimle dün abime sorduk. Eşim erkek kardeşine vermek istedi anne baba yok 25 yaşında okul yeni bitmiş işi gücü yok atanmayı bekliyor bütün kardeşler destek olarak geçimini sağlıyor. Her neyse, abim de fitre bakmakla yükümlü olmadığın en yakınına düşer ilk başta dedi yani kardeşe düşüyor çünkü kardeşe bakmak zorunda değilsin dolayısıyla yeğene de düşüyor bakmakla zorunlu olmadığın için. Tabi durumları kötü ise veya öğrenciyse bakıma muhtaçlarsa umarım yardımcı olabilmişimdir 🥰